کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317570 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاهش قیمت ۶۵ هزارتومانی گوشی پرفروش نوکیا

فروشندگان گوشی های نوکیا از افت قمیت 65 هزار تومانی مدل C2-03 این برند در سطح بازار تلفن همراه خبر دادند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ از فروشندگان ، افزایش واردات این گوشی نسبت به گذشته باعث شده تا بهای این گوشی نسبت به یک ماه گذشته با افت قیمت در بازار عرضه شود.

به گفته فروشندگان کاهش نرخ ارز طی روزهای اخیز نیز از دیگر دلایل اصلی این افت قیمت در بازار است.گوشی C2-03 نوکیا چندی پیش با قیمت 210 هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسید و هم اکنون با این افت قیمت به 145 هزار تومان رسیده است.
این مدل نوکیا به دلیل برخورداری از امکانات مناسب توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.

مشخصات فنی این گوشی پرفروش نوکیا به شرح زیر است:
گوشی نوکیا C2-03 با ۱۱۵ گرم وزن از امکاناتی مانند صفحه نمایش لمسی ، صفحه کلید عددی سخت افزاری و قابلیت دو سیمکارته بهره می برد.ابعاد این گوشی ۱۰۳ در ۵۱٫۴ در ۱۷ میلی متر است و در به صورت جمع و جور و کشویی شکل طراحی شده است.

دکمه های Call و End زیر صفحه نمایش قرار دارند و دو کلید تماس روی یک قسمت پلاستیکی براق قرار دارند که با سطوح اطراف ، تراز است.

دکمه ها به اندازه کافی بزرگ هستند و به راحتی می توان با آنها کار کرد. لمس دکمه ها بسیار آسان است زیرا درست بالای انحنا موجود در پایین گوشی قرار دارند.

سوکت صوتی ۳٫۵ میلی متری ، پورت استاندارد MicroUSB و سوکت شارژ دو میلی متری نوکیا بالای گوشی تعبیه شده است.

با برداشتن قاب پشت باتری BL-5C Li-ion 1020mAh مشخص می شود که در حالت آماده به کار حداکثر ۶۰۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا پنج ساعت دوام می آورد.

محل کارت حافظه MicroSD زیر باتری است بنابراین در زمان روشن بودن گوشی نمی توان آن را جابجا کرد.
نوکیا C2-03 دارای یک صفحه نمایش لمسی ۲٫۶ اینچ با وضوح ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل است که کنتراست ، روشنایی و زوایای دید آن چندان رضایت بخش نیست.
صفحه نمایش با اینکه مقاومتی است به خوبی واکنش می دهد و کاربر درست زیر انگشت خود یک ویبره ظریف را احساس می کند.
امکان تنظیم دستی روشنایی در C2-03 وجود ندارد و حسگر نور محیط نیز فراهم نشده است و میزان روشنایی تمام مدت روی یک سطح ثابت است. نوکیا C2-02 به نرم افزار سری ۴۰ مجهز است که در این گوشی با قابلیت لمسی همراه است و با این حال محیط آن برای اکثر کاربران آشنا است.

دفترچه تلفن نوکیا C2-03 حدود ۲۰۰۰ مخاطب را براساس زمینه های مورد استفاده توسط کاربر ذخیره می کند که برای ۹۰ درصد کاربران کافی است.

می توان دفترچه تلفن را تنظیم کرد تا مخاطبین ذخیره شده در حافظه گوشی ، سیم کارت یا هر دو را نشان دهد.

نوکیا C2-03 دارای بخش پیام رسانی استاندارد سری ۴۰ است که از پیام های SMS ، MMS ، Flash و پیام های صوتی پشتیبانی می کند. صفحه کلید برای تایپ کردن پیام خیلی راحت نیست و صفحه کلید QWERTY روی صفحه نمایش نیز وجود ندارد.

نوکیا C2-03 دارای یک دوربین ۲ مگاپیکسل با کانون ثابت است که حداکثر وضوح آن ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. نرم افزار دوربین با به روزرسانی شباهت زیادی به منوی دوربین سیمبین پیدا کرده است.

نرم افزار Photos در نوکیا C2-03 فقط یک حالت مشاهده را ارائه می دهد که آن نیز به صورت یک ماتریس از ۱۲ عکس روی صفحه است.

نوکیا C2-03 از گزینه های اصلی برای برقراری ارتباط برخوردار است و از دو باند GSM / GPRS / EDGE پشتیبانی می کند.

بلوتوث ۲٫۲ با A2DP نیز وجود دارد . این گوشی Wi-Fi و پشتیبانی On-The-Go ، USB ندارد و پورت MicroUSB نیز گوشی را شارژ نمی کند.

از مزایای این گوشی می توان به پشتیبانی دو سیمکارت ، صفحه نمایش لمسی مقاومتی ۲٫۶ اینچی، دوربین دومگاپیکسل با کانون ثابت ، رادیو FM استریو ، بلوتوث ۲٫۱ با A2DP ، محل کارت حافظه MicroSD تا ۳۲ گیگابایت، سوکت صوتی ۳٫۵ میلی متری واکنش ویبره و اشاره کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9420 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/03/17 تعداد مشاهده: 1965
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهرداد 1391/03/17 14:35
عجب از افزایش قیمت 600 هزار تومانی گالاکسی خیر نمیزارین ولی از کاهش قیمت 65 هزارتومنی نوکیا خبر میزارین؟مثلا بازار امن و امان است دیگه؟